Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2008 21:53 - СТОЛ
Автор: vladolubenov Категория: Изкуство   
Прочетен: 5772 Коментари: 0 Гласове:
9



                             СТОЛ
 
 

                             Пак във дъхавия хол
                             пия чай, чета Монтен,
                             а на плетения стол
                             ти люлееш се до мен.

                             Огънят като станиол
                             бляска и искри червен,
                             и рисува ореол
                             по тавана осветен.

                             Ти люлееш своя стол,
                             гледаш някъде през мен,
                             а от синкавия дол
                             вие вятърът студен.

                             Как приятно този стол
                             скърца с тъничък рефрен,
                             ту във сол, ту в си бемол,
                             сякаш казва: "Спи във мен..."

                             "Спи във мен..." Но ден след ден
                             аз намразвам този стол!
                             Ти си влюбена не в мен,
                             а в едно дърво без пол!

                             Огорчен и унизен,
                             аз ще грабна тоя стол,
                             и пред тебе разярен
                             ще го натроша на сол!...

                             Ала в дъхавия хол
                             ти усмихваш се на мен,
                             и аз пак успокоен -
                             пия чай, чета Монтен...
 



Тагове:   стол,


Гласувай:
9



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vladolubenov
Категория: Изкуство
Прочетен: 74809
Постинги: 8
Коментари: 18
Гласове: 270
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930